El teu centre de fisioteràpia i osteopatia a l’Estartit

De Mans, salut integrativa al Baix Empordà

El teu centre de fisioteràpia i osteopatia a l’Estartit

El centre De Mans Fisioteràpia i Osteopatia és un centre de salut especialitzat a l’Estartit (Torroella de Montgrí, Girona). Som especialistes en el sistema musculoesquelètic des de vessants com la fisioteràpia, l’osteopatia, la punció seca o el sòl pelvià; i també incorporem diversos serveis addicionals per complementar la nostra visió de salut holística i benestar global per als nostres pacients: per exemple, nutrició, acupuntura i PNI.

També realitzem activitats grupals, classes i tallers per compartir la nostra visió de salut integrativa a tot el Baix Empordà. Fem classes de ioga, d’entrenament per a gent gran, grups de sol pelvià i tronc propioceptiu... Ens organitzem segons necessitat, quantitat de participants i horaris. Disposem d’una sala gran per realitzar aquestes activitats en grup i promocionar la salut i el benestar a través de xerrades i tallers amb professionals del nostre centre i externs. Ens ajudem de tecnologia avançada per contribuir a les nostres sessions, com un ecògraf, magnetoteràpia superinductiva i radiofreqüència.

2011

Des de l'any

7

Professionals

+1000

Clients

Com t'ajudem?

Sessions individuals

Més informació sobre les sessions individuals

Classes grupals

Més informació sobre les sessions grupals

Aparatologia

Més informació sobre aparatologia

Tallers

Més informació sobre els tallers

Testimonis

Què diuen de nosaltres?

Tamara G.

Gràcies a la Marta per la seva amabilitat, professionalitat i proximitat. Em va ajudar molt durant les meves vacances amb un dolor cervical molt agut. Espero que els vagi fenomenal perquè de veritat que ho mereixen.

Benito C.

Pacient d’aquest centre, com tota la meva família, des de fa molts anys, i no hi ha cap queixa. Tothom és superamable i grans professionals.

Eva M.

Personal molt professional i molt atent al problema del client, et pregunten i després et donen el seu millor consell. Gràcies per ser tan correctes!

Marta M.

No les coneixia, però em vaig apuntar a un taller de tronc propioceptiu i autocora cosmètica que em van agradar molt. Em va sorprendre gratament, tant el local, que dóna una tranquil·litat i sensació agradable, com l’atenció dolça de la Marta.

Mapa i contacte

Contacta amb nosaltres a travès del formulari

Plan de recuperación, transformación y resiliencia